My Photo
Name:
Location: vaduz, vaduz, Austria

dagang pak malau dagang bertempat, dagang me musafir lalu jerr..

Monday, July 03, 2006

Projek Kunci Khazanah

ku baru pasang astro kat rumah aku dan tertarik dgn rancangan kuiz 'Kunci Khazanah'.. smlm, aku ambik dia punye address:
Jika anda ingin jadi peserta, hantarkan penyertaan anda kepada:

Unit Peserta Kunci Khazanah
All Asia Broadcast Centre
Technology Park Malaysia
Lebuhraya Puchong - Sg Besi
57000 Kuala Lumpur

tadi, aku hantar surat memohon menjadi peserta rancangan kuiz tersebut.. kalaulah ada tuah lagi..

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Macam mana caranya saya hendak berhubung dengan Ejen Helmi Sahidan. Saya rasa beliau merupakan kawan lama saya semasa bersekolah di SK Kubang kerian tahun 1984-1985.

Mohd Rizal Ismail

4:54 PM  

Post a Comment

<< Home